wickedfamily

Alla inlägg den 24 maj 2012

Av Renée Bergkvist - 24 maj 2012 07:49

 Vaknade upp av min underbara dotter som håller på att greja runt i sin säng och bökar på.

Tittar på telefonen för att se efter vad kl är, 06.30 och konstaterar att jag sovit i 10 timmar, UNDERBART.

Och när jag kan se utan att kisa så har jag ju fått ett sms av Marlene, wiiiihooooo,

dom är ÄNTLIGEN fått sina efterlängtade bebisar, två små flickor! GRATTIS till världens bästa Marlene med familj!!

Du har varit så duktig och jag är väldans imponerad hur du klarat att bära på dom utan att klaga mer än du gjort!

Så himla glad och lycklig för er skull!

Och jag missade bara lite med min gissning, jag tycker att dom skulle kommit idag, men skönt att du fått ut dom!


När jag börjar röra mig neråt så ser jag strålande sol och jag tittar ut en sväng och känner att det faktiskt är värme!! inte nå jäkla kalluft!! och känner lukten av gödsel, inte lika starkt som igår, så det är såå mysigt!!!

vilken underbar början på min 22-årsdag!



Robin&Tuva<3

Presentation


Den här bloggen kommer att handla om MITT liv och MINA tankar! Kan hända att jag inte uppdaterar bloggen jämt, men några inlägg blir det nog, hoppas jag;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards