wickedfamily

Alla inlägg den 19 maj 2012

Av Renée Bergkvist - 19 maj 2012 21:31

Här har vi den nya frillan, fast jag får inte färgen att likna något på kort, visst gillar jag den som är på kortet,

men är inte alls som i verkligheten, utan då är det koppar och jag är så sjukt nöjd!! :D

Långt men ändå kort, precis som jag vill ha det! haha


   

   

Måste bara lägga in en bild på min underbara dotter och jag, tänk att hon fyller 1 helt år på fredag,

det har verkligen gått tokfort!!

Jag tror att hon har börjat testa mig lite nu..

idag när hon skulle ta ett bad så ställde hon sig hela tiden upp och jag sa "sätt dig ner" och då satte hon sig,

hon gjorde så om och om igen och tittade verkligen hur jag skulle reagera och ett litet flin fick jag varje gång hon blev tillsagd, svårt är det att hålla sig för skratt då hon är så söt då hon gör så, men man måste ju!


Blev en sväng ner till Hornön och gomiddag hos svärmor, tycker att det är mysigt att vara där..

Tuvas farbröder är så gullig mot henne, dom leker med lego och håller henne i händerna och går omkring med henne, så söta!!


När vi kom hem var det bara att göra i ordning Tuva för sängen och hon slocknade på en gång,

hon är världens gulligaste när hon ska sova, hon sätter händerna bakom huvudet och ser avslappnad ut, sedan tar hon ena handen och vinkar godnatt åt en och sätter tillbaka handen bakom huvudet och ler då man går ut..

ibland är det självklart gnäll, men det vara inte många minuter, är så himla glad att den där metoden funkar så bra, och ännu gladare att vi bestämde oss för att testa den!


Efter att hon hoppas i säng så gick jag ut och tvättade ena sidan på huset, man såg rakt hur smutsen rann av,

man kanske ska tvätta huset lite nu och då också? haha.. fast vi har ju inte bott här så länge så vi har ju inte hunnit med det tidigare!

När jag var färdig med det så bar jag in gitarr och trummorna till guitarhero, vi skulle försöka oss på att spela det igen ikväll..

sist jag spelade det var en dag jag sent kommer att glömma, haha

det är på torsdag ett år sedan, min födelsedag, vi försökte fördriva tiden då jag hade värkar,

hur många spelar guitarhero då egentligen?! haha

Och faktiskt så gick det bra, värkarna hade ingen inverkan på mitt spelande, tror att jag försökte dölja smärtan inombords haha!


Nu väntar jag bara hem mannen så ska vi sätta igång spelandet!!


Robin&Tuva<3

Presentation


Den här bloggen kommer att handla om MITT liv och MINA tankar! Kan hända att jag inte uppdaterar bloggen jämt, men några inlägg blir det nog, hoppas jag;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards