wickedfamily

Alla inlägg den 18 maj 2012

Av Renée Bergkvist - 18 maj 2012 22:26

 dagen började med sovmorgon, enda till kl 07.30, min älskade man klev upp med Tuva i morse, vaknade 04.45, hoppas inte att hon börjar med det igen!

Man.. det känns fortfarande konstigt att säga!.. men helt fantastiskt!

våran underbara lilla familj, familjen Sällström! så härligt!

När jag masat mig ner och fått i mig frukost och kastat i saker i panik åt Tuva, eller panik och panik, jag ville hinna på gymmet innan jag skulle vara nere i stan, och gärna duscha, fast det gjorde jag hos Sandra, som även var en ängel och tog han om min lilla tjej medan jag spenderade en heldag hos frissan, alltid lika nöjd då jag kommer därifrån!! superfint, tack Marika!!

Bild kommer!


När jag kom hem gjorde jag enchiladas till middag, ååh vad gott det är, och äter för mycket gör jag alltid!

vi hade besök av Erik och Therese, som var så snälla och hjälpte till att skrapa huset, tänk vad mycket fortare det går när man är några stycken!

Kvällen avslutade vi med blåbär/hallon/jordgubbspaj och fråga olle dokumentären, och herregud vad konstiga saker alla har för sig, tur att man inte vet om allt! haha

Godnatt!!


Robin&Tuva<3

Presentation


Den här bloggen kommer att handla om MITT liv och MINA tankar! Kan hända att jag inte uppdaterar bloggen jämt, men några inlägg blir det nog, hoppas jag;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards