wickedfamily

Alla inlägg den 2 maj 2012

Av Renée Bergkvist - 2 maj 2012 21:33

..att jag duger då inte till att använda skruvdragarn, haha, jag försöker och försöker, men det är något som jag inte ska hålla på med!! haha..


idag har det badats på paradisbadet, jag, Tuva och moster Sandra.. denna gång var inte bubbelpoolen lika populär som sist, då var bubblorna jätteroligt, men nu ville hon inte lämna mammas famn, sötjänta min!



Jag ska börja träna på gym, jag ska bli vacker och grym.. jag börjar på måndag!! haha

har tänkt börja träna länge, men det blir ju aldrig av.. men nu jäklar, insåg att jag inte alls trivdes i min kropp idag då jag skulle köpa nya underkläder, det tar på en kropp att föda barn och amma, fast det är det tametusan värt.. Men det måste ju att göra något åt, hoppas jag!! aja, det får bli i morgon! haha


Robin&Tuva<3

Presentation


Den här bloggen kommer att handla om MITT liv och MINA tankar! Kan hända att jag inte uppdaterar bloggen jämt, men några inlägg blir det nog, hoppas jag;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards