wickedfamily

Alla inlägg den 20 maj 2012

bvc

Av Renée Bergkvist - 20 maj 2012 12:29

 Snart är Tuva ett år, som jag tjatar om det där,

men det kan verkligen inte gå in i mitt huvud! haha

Och då kommer även ett års kontrollen på Bvc,

och hur kan man längta till att fara på Bvc?

Jo, det är ju för att vi har bytt och det blir första besöket där,

och jag har en sån bra känsla över det, jag kommer garanterat inte att ångra mig,

säger min magkänsla i alla fall!

Då jag pratade med henne i telefon fick jag ett sånt bra första intryck,

så jag kan säga att jag verkligen längtar till att fara dit! haha

Och jag ska då ta upp med henne att Tuva spyr så himla mycket,

det borde ju gått över nu om man läser på alla sidor och då jag pratade med vårt gamla bvc sa dom

att det skulle gå över vid ett års ålder, men inte då,

det har inte ens minskat!

Det är så drygt att få byta kläder på henne jämt och tror att det inte är så roligt för henne heller,

men jag hoppas att hon har nå tips och inte bara säger "huvudsaken är att hon går upp i vikt",

för jag är så sjukt less på det svart!

Ursäkta min ilska! haha

Men det mesta i det här inlägget var positivt i alla fall!


Robin&Tuva<3

Presentation


Den här bloggen kommer att handla om MITT liv och MINA tankar! Kan hända att jag inte uppdaterar bloggen jämt, men några inlägg blir det nog, hoppas jag;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards