wickedfamily

Alla inlägg den 3 mars 2012

Av Renée Bergkvist - 3 mars 2012 19:33

Måste bara börja med att berömmma vår underbara dotter som igår somnade inom 10 min och idag blev det alldeles tyst efter 2 min och med tanke på att det är första gången vi sover borta nu då hon sover själv, och det är även första gången hon sover i resesängen, så igen hon är så duktig älskade unge!! Idag fick svärmora med mig ut på en tur i backen, jag var först väldigt skeptisk till detta, men väl i backen övergick det till rädsla, men efter varje åk släppte det mer och mer, så snart få alla proffs passa sig i backen, för här kommer jag!! Haha!! Vilken underbart vacker utsikt det var, kändes som att man befann sig i ett vykort, eller någon photoshoppad bild, hur vackert som helst och nästan vindstilla med bara någon grad kallt, men självklart ska vi hitta något vi kan gnälla på också, haha, det var synd att det var lite hårt i backen bara:-P Och att min älskade partner fortfarande inte var bra så att fick äran att vara hemma med lilla tuva!Nu efter en supergod middag med förrätt och kaffe efter så här vi slagit oss ner i soffan och väntar på Melodifestivalen, hoppas att det är något att se nu då, jag har missat alla program i år av olika orsaker, vilket är lite synd, för jag gillar verkligen att se det. Ha en underbar lördagskväll allihopa!! Robin&Tuva<3

Presentation


Den här bloggen kommer att handla om MITT liv och MINA tankar! Kan hända att jag inte uppdaterar bloggen jämt, men några inlägg blir det nog, hoppas jag;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards